Lopulta hommat meni niin jännittäviksi, että poliisin soitettua minulle muutamaan otteeseen aika sovittelevaan ja ymmärtävään sävyyn sovimme mummelin kanssa tapaamispaikan (mummo oli kovin peloissaan että tulisin hänen tätinsä kotiin kun olen tällainen taparikollinen), ja siellä kymmenen minuuttia odoteltuani huomasin, että täti kiertää viereistä rakennusta rollaattorin kanssa. Sitten sain kuulla pitkät pätkät kuinka hän on eläkeläinen, ja liikuntavammainen ja nyt nilkka on kipeä koska hän joutui minun takiani kävelemään tänne. Ensin siis itse päätettyään tapaamispaikan. Yllättäen ei enää riittänytkään se 13 euroa jonka olin velkaa, vaan hän sanoi että tämä menee nyt oikeuteen kuule. Onneksi vanhempani olivat mukana, koska itse olin ihan hämilläni ja kauhuissani kun mummeli huusi ja mesosi niin lujaa. Ihmisiä on lampaita ja susia, minä olen lammas. Äiti soitti sille poliisille, ja poliisi ehdotti että no jos vähän enemmän maksatte sille niin päästään siitä eroon kun ois työvuorokin tässä loppumassa eikä enää oikein kiinnostaisi. Mummo tässä välissä koko ajan kovaan ääneen mesosi hieman uhkailevaan sävyyn että hänen poikansa on tuomari, ja että hän on liikuntavammainen ja eläkeläinen. Hän halusi puhua myös poliisin kanssa, ja tämä sama litania jatkui vain. Tiedättekö, just sellainen ihminen joka ehkä hetkeksi hiljenee että saat oman asiasi sanottua, mutta mitään siitä hän ei kuuntele vaan jatkaa sen jälkeen omaa paasaustaan. No, lopulta ehdotettiin että jos 20 olisi tarpeeksi nyt tästä kivusta ja kärsimyksestä, josta oltiin jo oikeusjuttua tekemässä : D Yllättäen se sitten olikin käypä summa ja pois ajaessamme näin kuinka mummeli käveli sisään ravintolaan.

Sitten iloisempiin aiheisiin. Nimittäin perheeni muutti kesällä!




En osaa isääni piiirtää >:C Ihan joltai hipsteriltä näyttää vaikka on oikeesti tollane perussuomalaine kalja kädes.





Sitten oonkin äkkiä Särkänniemes.