Ei menny aina niin iloisissa merkeissä

No kyl mä sen oikeesti tajusin hei

Vittuku olin niin onnellinen oli lehmiäki!!!

Käytii perheen kans saaressa kalastamassa. Mä en kalastanu ku madot on ällöi.

Tää on mun luonnoskirjasta. Lotan kämpäl oli niin qma et puolpukeissa hypittiin. Maijan rintsikoita yritin piirtää ku niis menee tsiljoona remmii enkä tajunnu miten ne menee.

MAAGINEN KUVAGALLERIA PUHEKUPLIN

SITTEN UNZ UNZ UNZ koska mulla oli kesällä niin kiire angstata, niin unohdin piirtää kaikista kivoista jutuista. Onneksi niistä on VALOKUVIA. Jos jotakuta kuvissa esiintyvää häiritsee se, että kuva on täällä ni saa sanoa, otan sen sitten pois. Jennin ottamia kuvat ovat, ne vain törkeästi varastin 8D

Polttareissa oli siis merirosvoteema. Ja kierrätimme juhlakalua pitkin maita ja mantuja tekemässä kaikkea kivaa. Koska olimme piraatteja.

Ninni on niin kaunis!

Baareissa juoksemistesta tuli nälkä.

Vittu kattokaa miten hyvää ruokaa!!!!

KATTOKAA SITÄ!!!!

Jenni (joka järjesti poltatrit, me muut vaan autettiin hiukan) oli tehnyt myös baariin kivan juomapelin. Sain vain 70 pistettä 8C

Sitten oli eeppistäkin eeppisempi mökkijuhannus! Ihanan mahtavan Jennin mökillä, enkä ees tuntenu kaikkia siellä olleita höhhöö.

Olipa lössii.

Tää onki uusi kuva ku se on Traconista. Jedien keskellä hengailin.