Ei siis ei voi olla vuodatus ja photobucket näin hitaita. Ne vois niinku kilpailla hitaudessa kyllä! Tuskani on ikuinen.

Aijaa olinks mä TAAS humalassa?

Hui, läheisyys mitä se oikein on????????? Oikeesti musta on vaan kiva kun mua lääpitään, oon vaan niin ujo o///o

Nii. Sato lunta.

Maijan tissit on aika eeppiset.

Pelkokertoimessa oli joku silikoonien taisto spesiaali.

Piirsin tämän hyvin, hyvin, hyvin väsyneenä.

Onneks oon hyvä edes angstaamisessa!

Peutakaan ei tykänny kuivajäätelöstä. Siis se oli omituista kakkendaalia suorastaan! Kuivaa makeaa... tahnaa. Joka jää kitalakeen rasvaiseksi läikäksi.

Sain emoDostovin Peuta-samalta, suurelta idoliltani ja innoittajaltani ja mahtavalta sankarilta joka Universumin pelastaa ja on vielä hän lisäksi kaunein ja voimakkain! Suurin on hän! Ja pien soma Hema siel kans. Ja Pärvelöilt sain karvajalkamaid-tarran. Ja HP:n Devon siel kans emoaa, senkin sain lahjukseksi hihii. JA OSTIN DESUCON RANNEKKEEN! Nyt mun on PAKKO mennä sinne, kerta mulla on rannekekin hohoo.

Käytiin myöskin purikurassa. Huih! Siel ollaan Puppun, HP, meikä ja keskellä alhaalla Suspu. Katsokaa nyt, enkä piirräkin hänet aivan näköiseksi. Kauheen pienii noi kuvat kyl :c

 

Tulipas taas megalomaaninen päivitys. Is this bad y/n ?