Nyt tuloo oikein megalomaaninen päivitys. Peräti 21 sivua, jotka me Maijun kanssa skannattiin kilipaa ko silläkin oli saman verran sivuja skannaamatta. Voitin. Mutta Maiju sai kuvansa nopeammin vuodatukseen. Yhy. Tässä on nyt siis sarjisfestaripäivittelyä, kun mentiin sinne bussilla koko konkkaronkka ja piirsin bussissa. Matka kesti 11 tuntia hyi saatana.

Sori piirsin kaikki saatanan rumiksi. Väsytti. (paras tekosyy ikinä LOLOLOLOL) Ja lähettiinkin niin pikaisesti ;-; Nyyh OLEN PAHA IHMINEN EIIIII

Tissit. Toy Story oli IHANA! Itkin lopussa yhyy ;-; ja oon itkeny vain kolmen elokuvan aikana hehehee joten se oli jo oikeesti jotakin. Kauneudessaan itkettävän hieno oli Gahoolen pölöt.

Sit Lepa ja HP piirs mulle <3<33<3<33 HP piirs jo linja-autossa iih oih hän on niin kaunis ja ihanin ja paras. Muita en muistanu vonkuu piirtään ;--; 

MAIJUKIN PIIRSI 

Kakasta minulle vittuiltiin lämminhenkisesti seuraavat päivät.

Meillä oli ihan saatanan homopaskapersekurssi.

Sit kävin kotona pitkästä aikaa <3<3<33<3<33<3<3<3333

Tänään olen lagannut, ja olen ilmeisesti vähän kipeä, koska aivoni tuntuvat leijuvan pään ulkopuolella.

Tositarinoita elävästä elämästä.